Co je nového?

Nový design webu se drobně pozdržel, ale už jen pár dní a bude to tu. (Neskutečně se těším!). Prozatím jsem se rozhodla pro poněkud blogový příspěvek - nějakých pár dní jsem se neozvala, tudíž bych ráda shrnula novinky. :)



Jako každý rok, na přelomu září a října jsem opustila svůj letní ateliér a přemístila všechny své věci zpátky do toho školního. Byla to náročná práce, po které teď ležím sice doma nastydlá, ale s dobrým pocitem, že je vše přestěhováno.:D  

Zároveň jsem ráda, že jsem -takřka přesně na den - stihla dokončit poslední plátno letního období. Řekněte ahoj novému obrazu) Má 180x135 cm, a je prvním dílem diptychu (na pokračování si musíte cca měsíc a půl počkat).

Je pod stolem, dobrou chuť!
olej, plátno,2018

 

Doplním ještě fotkou z procesu:

 

 

A na závěr se s vámi podělím o jednu radost: můj autoportrét Světlo duše právě putuje k nové majitelce až do Austrálie:) (Je to zatím nejdál, kam jsem kdy prodala obraz, takže to považuji za důležitou informaci:D)


Mějte krásné a chorob-prosté podzimní dny. Brzy se znovu ohlásím z ateliéru! 

PS. Výstava v Artery už skončila, ale ta v Donuterii stále trvá, a to až do konce října!